2013. december 26., csütörtök

11.fejezet - Magány...egyben öröm?!

Mi történt? Hol vagyok? Ez nem lehet igaz, megint leütöttek..mindig csak engem tudnak célozni mindenhova..már egy kicsit furcsállom is hogy mindig csak engem ütnek/mérgeznek/ájultatnak el.Nagyon elegem van, mit ártottam nekik? Én csupán a légynek sem tudok ártani..nemhogy egy embernek, nem értem miért kell engem mindig bántani..lassan ebből az lesz, hogy újból elköltözünk mert ezt nem fogom idegileg bírni, sőt...hogy most anyukám teljesen magamra hagyott, muszáj leszek keresztanyámhoz költözni, ezt nem fogom bírni tovább...folyton csak bántanak engem, mindennap sírok.Csak ezt nem írom le...de nagyon fáj! Ekkor, idejött hozzám Eny..látszott rajta hogy nagyon megijedt...
-Abby, jól vagy?
-Nem tudom..hányingerem van, erősen fáj a fejem..és..fáj a gyomrom is!
-Biztos, az az új lány tette..az a Lili vagy hogy hívják!
-Tényleg, hol van az a kis szemét?
-Elszaladt...itt állt szorosan melletted, mikor meglátott engem hogy jövök feléd gyorsan elhúzta a csíkját. Egyenest az osztálytermünkbe vetette irányát, hogy miért azt rendkívül nem tudom!
-Á...csak álljak fel! Esküszöm beszólok neki! Segítesz?
-Persze!
Azzal, nagy erőfeszítéssel felemelt. neki támaszkodtam a vállára és úgy baktattunk be az osztályterembe, szerencsére ott ült az ,,én'' helyemen..a kis dáma! Láttam hogy ott beszélget Amber és a kis pulikutyáival. Nem gondoltam volna..lehet hogy Lili gonosz?! Vagy esetleg, lehet hogy a barátnője Ambernek? Ki kell derítenem, nem szabad hagynom hogy ezek tovább rontsák az egész iskolának a hangulatát.Szenvedések árán, végre eljutottam odáig hogy hallhassam őket!
-Meg van, a mérgező anyag nagyon jó volt! Köszi Amber! Te vagy a legjobb barátnő a földön! 
-Ó ugyan,semmiség. Alig várom, hogy elzavarjam innét ezt a kis libát! 
-Ha velem tartasz, egy-kettőre elpenderítem az iskolából! 
-Szeretlek barátnőm! 
-Én még jobban! 
Majd átölelték egymást, és vígan röhögcséltek egymás szájába! Nem hittem volna, hogy ez az új osztálytárs ilyen makacs..goromba..és még sorolhatnám tud lenni! Míg ezt hallgattam, elgondolkoztam..és azt terveltem ki, hogy meg kéne szívatni a kis ,,hercegnőt''. Kapjon már észhez, nem mindig ő lehet itt a kiskirálylány! Vannak itt azért mások is, nehogy már csak ő legyen az egyetlen személy aki mindenkinek dumálhat! Pont előttem ment el Kim..jóba vagyok vele, ezért megfogtam a kezétől fogva és visszahúztam hozzám!
-Figyelj, segítened kell!
-Ugyan miben kéne segítenem kedves Abby?!
-Meg kéne szívatni a ,,hercegnőket'' hogy térjenek észhez,hogy nem csak ők vannak ezen a világon!
-És mivel akarod őket megszívatni?
-Épp ezért húztalak ide, mert te jó vagy szívatásokban! 
Gondolkozott egy kicsit, majd megtalálta álmai szívatását..ha egyáltalán (álmai..)
-Figyelj, megvan..mi lenne ha...mondanád a takarítónak, hogy ma te akarsz plusz munkát végezni..és raksz bele egy kis csúszósítót, hogy a kis dáma hasra essen?!
-Kim..ez csodálatos ötlet! Köszönöm, tudom hogy számíthatok rád ilyenekben!
-Ugyan szívesen!
Azzal elment..én pedig odamentem, hogy odaülhessek helyemre..megszólítottam a dámát.(Ilyenkor, már a 3 grácia elment..)
-Húzz a helyemről! Ott a te helyed!
-Jaj, mert mi lesz? 
Behúztam neki...de úgy, hogy leesett a székről!
-Ez lesz! Na húzzál, amíg szépen mondom!
Úgy szedte a lábát, mint egy gyalogkakukk.Mindenki engem nézett, hogy milyen vagyok én! Ekkor ám, bejött Lys is!
-Szia cica! Mi történt?
-Semmi újdonság..mi történhetett volna? Csak annyi, hogy megint próbáltak megmérgezni!
-Ki volt az, megölöm!
-Az új osztálytársunk..Lili!
-Hol van, kinyírom esküszöm!
-Hátad mögött!
Azzal Lys megfordult, Lili épp a előtte állt, és megcsókolta! A szemem láttára...Lys, csak még jobban csókolta...annyira hogy még jó hogy nem feküdtek le a földre...én mérgembe egyben szomorúságomba, megfogtam Lyst! És egy pofont adtam neki..
-Te szemétláda,kétszer csináltad ezt velem! Soha többé nem akarlak látni! Hagyj békén, a házamra se gyere, nem nyitok neked ajtót!
Nem vártam meg válaszát..csak kirohantam az osztályteremből, sírás közben..belefutottam Kentin-be.
-Hó! Mi a baj, miért sírsz ennyire?!
-Csak az...hogy kétszer bíztam meg egy fiúban..és mégis átvert! 
-Jaj, te!
Csak sírtam...ő még szorosabban ölelt. Annyira hogy már meg kellett szólalnom.
-Hé..ennyire ne ölelj, kinyomod belőlem az összes levegőt!
-Ja..bocsi...
-Ugyan..ölelj csak, jól esik! 
Erre nem válaszolt semmit, csak ölelt szorosan! Majd elengedett, mert el kellett mennie..nem értettem hogy hova, mert nagyon sietős volt..ahogy járkáltam a folyosón megláttam egy nagyon...nagyon..szomorú dolgot.Lili...és...Eny..együtt szórakoztak, sőt Eny már teljesen úgy öltözött mint ahogy Lili..nem hittem volna hogy ennyire megváltoztatja a legjobb barátnőmet..sírásban törtem ki, nem bírtam ki hogy ne sírjam el magam...mindenki magamra hagy, magányos leszek egész életembe...nincs senkim..sírtam, és nekidőlve a szekrényemhez lehuppantam. Csak sírtam, mint egy kisbaba ha nem kapja meg azt amit akar..nem akartam élni, megakartam halni.Mindenki elhagyott, senki se szeret...mindenkit elvesznek tőlem,olyan mintha én egy külön lennék...mellettem jöttek el Liliék..néztek engem, majd kiröhögtek..belém is rúgtak..nem esett jól...egy...kicsit sem, még jobban sírtam! Elegem volt mindenből, kiszerettem volna szaladni a világból, senkire se tudtam számítani..sírtam, sírtam..[...]. 2-3 óráig sírtam, utána felálltam..és hazamentem! Elegem volt a világból...mire hazasétáltam nagyon de nagyon sötét lett..bementem.Odabent, érezhető volt...anyu illata, újból elsírtam magam.Leültem a kanapéra sírtam...hirtelen, azt éreztem hogy valaki megfogja a vállam..hátrafordultam és...
-Úristen! Hát te mit keresel itt?! Azt mondták meghaltál!
-Csak mondták, újratudtak éleszteni! 
-Anya! Nagyon boldog vagy, örülök hogy újra itt vagy velem! 
-Jaj kincsem!
Anya kebleibe borultam, és csak sírtam..nagyon örültem hogy visszajött hozzám.Ezek szerint, a doktor csak hazudtak nekem.Milyen emberek vannak manapság..de nem érdekelt visszakaptam anyukámat..nekem ez mindennél jobb! Csak öleltem anyát..el nem akartam engedni..de végül ő szakította meg a kínos csöndet..
-De miért ölelsz ilyen erősen?
-Tudod...nagyon sok minden történt, és jogom van megölelni téged!
-Na mesélj bátran!
-Hát..jött egy új osztálytársunk, úgy hívják hogy Lili. Eleinte azt gondoltam, hogy kedves egy lány, de tévedtem..megmérgezett.Aztán..ellopta tőlem Lys-t, majd Eny-t is magához vette..egyszóval..mindenkit elvesz tőlem, egyedül maradtam teljesen..és ezt nem bírom tovább. 
-Jaj kincsem, nyugodj meg itt leszek én veled örökké! 
-Köszönöm anyu! Tudtam, hogy számíthatok rád! 
Azzal megöleltük egymást, én pedig elaludtam anyu ölében...   
   

     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése